Monday, October 14, 2019

SAYA BAKAL TURUNKAN BERAT BADAN SEBANYAK 6 KG DENGAN JOM DETOX JUTAWAN

Assalamualaikum selamat tengah hari sahabat semua.




Hari ni daku nak share pasal impian ku untuk turunkan berat badan sebanyak 6bkg.Sebelum kawin berat dalam 43-45 kg je.Tapj selepas berkahwin ni,hati gembira naiklah sikit berat ke 50 kg πŸ˜….Lepas bersalin plak,lagi susah pulak dia nak turun.Duk maintain 53kg.Nak kata gemuk,taklah gemuk.Berat masih dalam ideal weight lagi.

Tapi daku nak jugak kurangkan dalam 6 kg.Sebab,bila berat dah naik walau still dalam range ideal weight kita akan terasa jugak tau.Tuan empunya badan sendiri tau badan macam mana kan.Kalu daku,bila bedat badan naik sikit tapak kaki akan cepat rasa lenguh.Bila berdiri lama sikit,mulalah dah tak selesa.Kejap-kejap nak duduk.Pastu bila buat keje pun tak seaktif biasa.Tu baru dalam berat 53 kg,daku pernah rasa berat badan 80 kg.Masa mengandungkan anak yang sulung.Memang nak nangis je rasa time tu.Tambah-tambah bila kandungan dah sarat.Nak bawak diri,Allah je tahu macam mana rasanya.Nasib lepas bersalin tu turun banyak jugak walaupun tak dapat berat asal 🀣.

Lagipun tujuan daku nak buat detox bukan sebab nak kuruskan badan je.Daku nak sentiasa cergas dan cerdas je.Tak naklah buat keje sikit dah letih.Pulak tu detox dapat bantu buang segala toksin yang dah bertapa dalam badan kita ni.Selain tu,banyak sebab lagi kenapa kita perlu detox.Antaranya:


🍎 Untuk buang Toksin daripada badan

🍎 Untuk mencegah penyakit kronik

🍎 Meningkatkan sistem imunisasi badan

🍎 Mengurangkan berat badan

🍎 Memperlahankan proses tua sebelum waktunya

🍎 Meningkatkan kualiti kehidupan

🍎 Meningkatkan tenaga

🍎 Kualiti kulit semakin cantik

🍎 Ketenangan mental dan emosi

🍎Mengembalikan kestabilan kepada sistem badan.

Banyak kan sebab kenapa kita perlu detox.Jadi korang,jangan tunggu badan dah sakit-sakit baru nak try detox k.Apa kata sekarang,korang cuba teliti balik badan korang,ada tak tanda macam kat atas tu.Kalu ada ha,cepat-cepatlah buat keputusan k.

Jadi,jomlah kita detox secara jemaah.Boleh sihat dan kuat sama-sama kan πŸ˜‰.Sebelum ni daku pernah jugak try nak diet,tapi tak tahan.Sebab sebelum ni daku menyusu jadi memang cepat lapar je selalu.Tapi dengan Jom Detox Jutawan,ibu menyusu pun boleh buat detox.Tak de masalah terpaksa ikat perut sebab nak kurus lagi dah.


Tak de masalah dah untuk ibu menyusu nak kurus



Mudahnya nak kurus dengan Jom Detox 
Jutawan 😍

Selain tu,Jom Detox Jutawan juga berbeza dengan program detox yang lain.Banyak kelebihan dalam Jom Detox Jutawan ni.Antaranya:

1) Kami sediakan coaching 17 hari di group whatsapp merangkumi Predetox week, Detox Week dan Post Detox Week. Satu satunya Group yang ada Predetox & Post Detox Week. 

2) Kami guide untuk detox dengan ilmu. Bukan semberono atau ikut ikutan. 

3) Kami beri meal plan yang di sediakan oleh Pakar Nutrisi dan dipersetujui oleh Doktor. Insya Allah anda tak akan kelaparan. 

4) Program kami TERBUKTI BERKESAN bagi peserta sebelum ni yang betul betul ikuti panduan yang kami beri (boleh rujuk testimoni sebelum ni)

Bestkan!Banyak lagi kelebihan Jom Detox Jutawan ni.Korang boleh singgah di link bawah ni k










Iffah
Your Trusted SID(1303891)
TWB Beautician 
Team Jutawan
www.wasap.my/60193620329

No comments:

Post a Comment

SHAKLEE AS YOUR BUSINESS Pernah tak korang terfikir  nak jadi high class dengan apa yang korang buat?Jujur cakaplah kan,sape j...