Saturday, October 5, 2019

KESIHATAN SAYA LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE





Sihat,rasanya tanya semua orang pun memang nak sihat.Tapi ada tak usaha kita ke arah nak hidup sihat tu.Tanya balik diri sendiri apa yang kita dah buat pada kesihatan diri,dan apa yang kita bagi pada badan kita.

Daku pun macam tu juga.Memang nak sihat dan cergas je selalu.Nak kata hari-hari daku bersenam,tak pun.Tapi buat kerja rumah rasa macam dah lebih dari bersenam πŸ˜‚Yelah,dengan menyapu,mop lantai,masak,basuh baju.Semua tu bantu bakar kalori juga.Tapi tu saja tak cukup.Kalu dulu sebelum kenal Shaklee daku setakat jaga makan sikit-sikit dan riadah adalah sekali dua πŸ˜‚.

Tapi sejak setahun yang lalu,lepas kenal Shaklee everything is change.Giteww😍.Apa yang berubahnya.Sudah tentu-tentulah tahap kesihatan daku.Sebabnya,lepas bersalin anak yang sulung,daku mengalami sakit belakang(area pinggang) dan lutut yang amat.Sakit lutut tu betul-betul rasa lepas habis pantang.Tak tau silap kat mana.Mungkin salah pantang atau kesan cucuk masa nak bersalin tak tahulah.Tapi ianya tak berlarutan macam sakit pinggang tu,yang datang tak menentu.Ni memang daku yakin kesan cucuk bersalin sebab daku czer time tu.

Hurmm,lama jugak daku tanggung rasa sakit tu.Dia actually bukan sakit apa,tapi lenguh yakmat sampai tahap nak karate orang je.Tapi sejak jadi ahli Shaklee dan kenal Ostematrix alhamdulillah rasa lenguh tu hilang terus.Tambah-tambah bahagian lutut.Pinggang pun sama,cuma sekali sekala je rasa.Memang amazing sangat-sangat.Hilang tu macam daku tak pernah kena langsung rasa sakit lenguh tu.

Alhamdulillah,dah setahun daku amalkan makan Ostematrix dan beberapa supplement yang lain.Memang badan rasa cergas dan sihat ja.Sekarang pun daku still lagi makan,tambah-tambah set kehamilan.

Memang badan rasa lain sangat sebelum makan semua supplement ni.Bukan nak puji apa,tapi tu lah #shakleeeffect yang daku rasa.Siapa yang pernah rasa je tahu perasaan lega tu macam mana.Kalau korang nak rasa juga,sangat dialu-alukan.Wasap je daku k😘.

Akhir kalam,jom kita jaga kesihatan demi masa depan yang sentiasa sihat dan cergas.Tambahan pula,jaga kesihatan juga salah satu amanah untuk kita jaga.


Iffah
Your Trusted SID (1303891)
TWB Beautician 
Team Jutawan
www.wasap.my/60193620329

No comments:

Post a Comment

SHAKLEE AS YOUR BUSINESS Pernah tak korang terfikir  nak jadi high class dengan apa yang korang buat?Jujur cakaplah kan,sape j...