Wednesday, October 2, 2019

PERBEZAAN PROGRAM JOM DETOX JUTAWAN DENGAN PROGRAM KURUS YANG LAIN



Assalamualaikum salam sejahtera sahabat sekalian.Alhamdulillah,thanks korang sebab sudi menjengah ke blog ku ni.Dan tahniah juga sebab berminat nak tahu pasal Jom Detox Jutawan😊.

Hari ni daku nak share pasal perbezaan program Jom Detox Jutawan dengan program detox atau diet yang lain.Kalau tengok kat luar sana,macam-macam program detox yang ada kan.Tapi,Jom Detox Jutawan ni sangat special.Why???Sebab ia bukan sekadar program untuk kuruskan badan,tapi adalah program yang menyeluruh dan holistik.Sebab ianya mementingkan kesihatan dalaman dan luaran.Bukan semata-mata untuk kurus.

Ada 3 aspek terbesar perbezaan  jom detox jutawan dengan program detox atau diet yang lain iaitu:

a) Program Jom Detox Jutawa fokus pada 5 organ detox iaitu hati,paru-paru,kulit,buah pinggang dan sistem penghadaman.Manakala program lain mungkin tertumpu pada satu atau dua  organ detox sahaja.Rugi kan kalau kita hanya detox pada satu bahagian sahaja.Sedangkan ada 5 organ kita yang perlu di 'detox' kan.

Jom detox badan kita


b) Program Jom Detox Jutawan juga merangkumi 3 aspek yang penting iaitu

🌻Pemakanan--Pemakanan yang betul akan di ajar dalam program Jom Detox Jutawan.Menu adalah dari nutritionist dan di endorsed oleh doktor.Bukan sebarangan menu tau 😉.

🌻 Lifestyle--Lifestyle peserta jom detox akan berubah dari sebelum detox(tak sihat) kepada sihat.Jadi badan peserta detox akan lebih sihat dan cergas berbanding sebelum detox.

🌻Supplement--Merangkumi supplement yang diperlukan oleh seluruh badan dan organ detox.Supplement ni membantu organ detox berfungsi dengan lebih baik.Selain tu,program Jom Detox Jutawan perlukan supplement kerana untuk membantu menampung nutrisi ketika proses detox dilakukan kerana kurang makan.Dalam erti kata lain adalah untuk support organ detox kita.


Antara meal plan dalam Jom Detox Jutawan

Set supplement  dalam Jom Detox Jutawan,pakej Gold

Set supplement dalam Jom Detox Jutawan,pakej Platinum


c) Program Jom Detox Jutawan program pembersihan badan dari toksin yang berlangsung selama 17 hari. Ia ada 3 fasa:

🌿Fasa 1 (Pre-Detox): Tempoh untuk prepare tempoh detox. Untuk kita ubah mindset.

🌿Fasa 2 (Detox): Tempoh kita detox dengan meal plan yang telah disediakan.

🌿Fasa 3 (Post-Detox): Siapa yang buat Detox betul-betul. Akan dapat result badan lebih cergas, berat badan continues turun, kulit cantik, nampak lebih muda.Bestkan.

Menarik kan perbezaan program Jom Detox Jutawan ni.Korang kena cepat-cepat buat keputusan kalu nak badan sihat dan cergas selalu.Detox Jutawan 16 dah selamat berlepas sekarang.Korang kalau nak join boleh get ready dengan Detox 17 nanti 😉.
Akhir kata,salam kasih sayang buat semua.

Iffah
Your Trusted SID (1303891)
TWB Beautician
Team Jutawan
www.wasap.my/60193620329

1 comment:

SHAKLEE AS YOUR BUSINESS Pernah tak korang terfikir  nak jadi high class dengan apa yang korang buat?Jujur cakaplah kan,sape j...