Thursday, October 3, 2019

NAK BUAT SIDE INCOME RM 2000 SEBULAN




Assalamualaikum!

Kebanyakkan orang zaman sekarang memang buat dua,tiga kerja dalam satu masa.Punya nak cari duit lebih untuk tampung kehidupan.Tambah-tambah yang dah berkeluarga dan duduk di bandar-bandar.Al maklumlah kos sara hidup zaman sekarang memang buat para-para suami atau ketua keluarga termenung๐Ÿ˜ž.

Daku ada pengalaman melihat kawan-kawan yang mana suami isteri bekerja keras untuk tampung perbelanjaan keluarga.Daku pun bukan dari keluarga senang.Dulu daku bekerja jugak untuk bantu ringankan beban suami.Tapi sejak anak dah umur setahun,daku buat keputusan untuk resign.Memang sayang,tapi tawakal sungguh-sungguh demi anak.Sebab tu daku buat bisness online,Shaklee ni.Dengan harapan dapatlah membantu mana yang patut.

Side income sekarang ni boleh dikatakan bukan lagi satu pilihan. Tapi boleh dikatakan sesuatu yang wajib dan memang kena buat untuk tampung perbelanjaan kos setiap hari.Nak mengharap pada gaji memang kebanyakkan isi rumah tiada simpanan. Sebab gaji yang dapat setiap bulan mungkin cukup-cukup makan je,malah ada yang negatif ๐Ÿ˜ž. Bayangkanlah dengan hutang belajar, hutang kereta, rumah, personal loan. Semua tu memang wajib di bayar setiap bulan bila dah terikat.

Macam mana kita nak menyimpan? Simpanan ni penting bukan saja untuk hari tua kita kelak, tapi juga untuk anak-anak, kecemasan dan lain-lain. Takkan kalau ada kecemasan, nak buat pinjaman lagikan? Maka, bertambahlah hutang.Jadi macam mana nak selesaikan masalah ni??? Jom! Daku nak ajak korang untuk sama-sama buat duit dan jana pendapatan sampingan minimum RM2000 sebulan. Amacam,berminat x?

Cara yang daku nak ajar korang ni sudah tentulah dengan business Shaklee.Melalui business lain pun boleh,tapi korang kena pandai pilih dan cari.Shaklee mudah sebab korang boleh tengok di KELEBIHAN BISNESS SHAKLEE dan jugak di MUDAHNYA BUAT BISNESS DI HUJUNG JARI .

Dalam Shaklee daku berada di bawah Master Athirah,group SOUL dan group besar Team Jutawan bawah Master Laila.Dalan team kami,memang tersedia pelbagai projek yang boleh kami SID mula mengorak langkah untuk tebalkan lagi poket yang tersedia ๐Ÿ˜

Projek yang ada adalah:

a) Projek Mobile Spa,The Walking Beauty (TWB,bawah bimbingan Master Ainul).
b) Projek Jom Detox Jutawan (bawah bimbingan Master Laila).

Malam ni daku nak share pasal projek The Walking Beauty.The Walking Beauty adalah projek spa bergerak yang menggunakan produk-produk Shaklee.Bila korang daftarkan diri untuk menjadi ahli TWB,secara automatik korang adalah ahli Shaklee yang sah.Melalui projek ni jugak korang boleh jana pendapatan dari 6 sudut yang berbeza.Best ke best sangat?๐Ÿ˜Malam ni aku nak share pasal salah satu  daripada 6 income ni.Ia adalah income dari hasil kerja spa yang korang sendiri lakukan.

Siapa yang patut join??


Home spa geng TWB


Apa yang best dalam projek mobile spa ni adalah korang boleh buat servis apa kat mana-mana sahaja.Yang penting dah dapat persetujuan  dengan cuatomer korang.Dari sinilah korang boleh terus dapat instant cash.Tak delah nak menunggu duit gaji di hujung bulan kan.Tu pun kalu korang kerja.Kalu geng-geng suri rumah???Masa ni lah korang boleh buat side income giler-giler punya๐Ÿ˜.

Tu belum kira lagi income pasif yang korang boleh dapat dari bonus Shaklee.Mana lah tahu kot-kot time korang duk facialkan customer tu diorangteringin nak order vitamin dari korang. Haa,masa ni bolehlah korang suggest mana yang terbaik ikut apa masalah yang diorang hadapi.


Hasil duit spa boleh melancong ke luar negara

Kat mana-mana pun boleh buat spa ๐Ÿ˜˜

Geng TWB beraksi


Dalam team alumni TWB ramai dah berjaya buat side income yang tinggi dengan Mobile Spa ni.Baru berapa hari ada yang dapat dari 3 angka hinga 4 angka.Menarik kan.Kalu korang boleh invite sape-sape yang berminat untuk join jadi ahli TWB pun korang bakal dapat bonus besar dari Shaklee jugak,untung-untung korang boleh rank up time tu ๐Ÿ˜˜.

Sini ada beberapa testimoni ahli TWB yang dah berjaya buat income kepuk-kepuk dengan projek mobile spa ni.Jom kita tengok k ๐Ÿ˜‰







Amacam korang best tak??Kalu korang berminat nak jadi sebahagian dari kami boleh je contact daku k.Ni baru pasal projek TWB,belum lagi projek Jom Detox.Nanti ada kelapangan waktu daku share dengan korang bagaimana nak buat side income rm 2000 dengan Jom Detox Jutawan plak.Stay tuned gais๐Ÿ’ž.

Iffah
Your Trusted SID (1303891)
TWB Beautician
Team Jutawan
www.wasap.my/60193620329

1 comment:

SHAKLEE AS YOUR BUSINESS Pernah tak korang terfikir  nak jadi high class dengan apa yang korang buat?Jujur cakaplah kan,sape j...