Saturday, September 28, 2019

MUDAHNYA BUAT BISNESS DI HUJUNG JARI



Assalamualaikum dan selamat pagi korang.Selamat menjemput rezeki dan semoga korang semua dipermudahkan segala urusan dan di beri rezeki yang melimpah ruah.

Hari ni daku nak share pasal,mudahnya buat bisness di hujung jari.Zaman sekarang korang nak buat bisness apa pun mudah je.Yang penting ada handphone,internet dan kerajinan yang tinggi.Daku nak share dengan korang harini pasal buat bisnes shaklee sekarang senang saja. Hanya di hujung jari jemari je.

Pokok pangkalnya kerajinan yang paling utama. Business zaman dahulu tak sama dengan sekarang.Nak dapat sesuatu ilmu tu,tambah-tambah info pasal supplement memang kena rajin jumpa nutritionist,kena rajin buka buku baca pasal segala info nutrisi.Kena buat nota-nota lagi.Tapi zaman sekarang,semua dah terbentang luas.Hanya tinggal rajin nak klik je.

Sekarang dah ada group nutrisi di telegram dan wasap,sharing gambar-gambar yang cantik untuk promotion,kelas nutrisi dari HQ mengikut kawasan,bila google pun macam-macam info terbentang.Tapi walaupun dulu susah nak dapat semua info ni,tapi ramai je yang berjaya rank up dari Supervisor ke Master.Sebab utamanya adalah kerana ada kemahuan dan kerajinan.Jadi rugi sangat zaman sekarang yang serba moden ni kalu kita tak grab peluang ni.

Group gambar produk

Group nutrisi Team Jutawan

Group LAT Family

Kelas Vivix by Nutrionist

Group Soul

Group The Walking Beauty Miracle


Dengan modal serendah RM65 only for lifetime membership,setiap kali order masuk saja kita just click shaklee2u ja. Paling best hari cuti pun order masuk, boleh terus order online, & tak memerlukan sid untuk simpan stock, tak payah pergi pejabat pos, tak perlu hadap jammed, tak perlu berhujan berpanas. Semua shaklee yang settlekan. Awesome tak? Kalu dulu semua kena buat sendiri.Nak order pun guna form tau.Sekarang dah mudah dengan Shaklee2u

Login Shaklee2u

Form order Shaklee2u

Info pasal produk di Shaklee2u

Tu dari segi nak dapatkan info,gambar-gambar,buat order dan pengeposan.Untuk marketing pun mudah sekarang.Korang boleh pilih nak buat offline atau online.Dulu terhad hanya pada offline.Tapi sekarang lebih dari tu.Offline mungkin kita boleh promote dengan cara mulut ke mulut,pamplet,banting dan sebagainya.Tapi dengan online banyak sangat cara antaranya dengan menulis blog,wordpress,facebook,marketplace,instagram,group-group iklan di whatsapp dan telegram,wechat dan macam-macam lagi.Memang banyak sangat cara.Yang penting kita usaha.

Kadang-kadang kita dah buat semua tapi sales susah juga nak masuk kan.Masa ni kita tak boleh putus asa untuk terus buat sharing.Sebab kita sendiri pun tak tahu bila dan yang mana antara sharing kita tu berjaya buat bakal customer kita berminat untuk membeli dengan kita.

Dalam Shaklee,korang kena berusaha untuk jadi SID (Shaklee Independent Distributor) yang berilmu.Sebab bila kita berilmu,orang nak membeli dengan kita pun akan rasa lebih yakin.Sebab tulah penting untuk kita pergi kelas-kelas nutrisi,coaching dengan mentor,join group-group nutrisi online dan lain-lain lagi.



Kelas nutrisi di Terengganu

Daku and group TWB Terengganu

Coaching dengan Master Ainul

Coaching dengan Master Athirah


Akhir kata,korang berminat nak jadi sebahagian dari ahli Shaklee? Meh roger daku k.Kalau tak nak buat bisness,just nak makan sendiri  dan untuk family pun boleh.Yang penting kita usaha untuk jaga kesihatan 😘

Iffah
Your Trusted SID (1303891)
TWB Beautician 
Team Jutawan
www.wasap.my/60193620329

2 comments:

SHAKLEE AS YOUR BUSINESS Pernah tak korang terfikir  nak jadi high class dengan apa yang korang buat?Jujur cakaplah kan,sape j...