Sunday, May 12, 2019

SALAM RAMADHAN 2019/1440 H


Assalamualaikum sahabat alam maya semua.Korang,maaflah lame sungguh aku menyepikan diri.Lame ke?Baru seminggu😜Maklumlah,puasa kan.Jadi sibuk sikitlah walau aku sendiri tak tahu apa yang sibuknya  🤣

Well,korang selamat menjalani ibadah puasa untuk tahun ni 2019.Selamat berterawih,bersahur,berqiamulail dan selamat melipat gandakan lagi amalan-amalan kebaikan 😊Rasanya tak terlambat lagikan untuk aku ucap kat korang semua and seluruh umat Islam di dunia ni kan...hehehe

So,korang dah seminggu puasa ni amacam?Ok tak??Aku ok setakat ni,alhamdulillah masih diberi peluang dan ruang untuk berada dalam bulan mulia ni.Moga ibadah kita semua diterima dan di beri ganjaran yang besar oleh Allah SWT.

Oklah,aku tak nak story banyak.Kita jumpa next entry k.See yee gais  😘


No comments:

Post a Comment

SHAKLEE AS YOUR BUSINESS Pernah tak korang terfikir  nak jadi high class dengan apa yang korang buat?Jujur cakaplah kan,sape j...