Tuesday, March 12, 2019

PROJECT BUAT DUIT DENGAN MOBILE SPA

Assalamualaikum dan hai korang.Apa khabar?Selamat tengah hari.Dah lunch ke bizi berkungfu lagi kat dapur tu 😂

Daku macam nak gantung kuali je rasa harini.Kesihatan tak mengizinkan nak memasak,tapi update blog boleh 😅 hahaha...

Nak tanyalah,korang pernah tak terasa nak ada sesuatu kemahiran yang boleh digunakan untuk dapat duit segera?Tambah-tambah kaum ibu-ibu ni.Kadang-kadang boring jugak buat rutin harian kat rumah kan.

Tapi ni ada satu project yang boleh bantu korang dengan cara nak buat dari rumah boleh, dari office time rehat, time hujung minggu atau time balik kampung pun boleh. 

Project buat duit dengan Home & Mobile Spa

Haaa,ni dia.Project buat duit dengan Home and Mobile Spa.Sekarang ni trending sangat-sangat tau business ni.Rugi korang tak rebut peluang join buat business ni.Korang boleh bayang tak,kita scrub-scrub and belai-belai muka orang pun dah boleh dapat instant cash!Bukan sikit tau.Banyak.Kalu yang jenis rajin tu lagilah.Memang poket tebal lah bila join business ni 😘

Bayangkan,berapa sangatlah masa yang kita amek setakat nak facial kan orang kan.Tak lama, hanya facial orang 1-2 jam sehari je dah boleh dapat instant cash.Pelaburan kemahiran yang sangat berbaloi tau ni.


Mudahnya buat duit bila kita ada kemahiran 😉

Sekali belajar,berkali-kali boleh apply.Sekali melaburkan duit untuk ilmu, berkali-kali untung boleh dapat.Sambil tingkatkan ekonomi keluarga, sambil dapat melancong ke Korea & Switzerland secara PERCUMA! 

So,daku nak ajak.korang untuk join business ni.Khamis ini kami akan adakan Preview PERCUMA secara online di WhatsApp group.So korang yang berminat boleh PM daku cepat-cepat k.


Jom join project Mobile Spa The Walking Beauty


PM me for any inquiries. Iffah 019-3620329

http://bit.ly/nakjoinspa

Salam kasih sayang

Iffah

Beautician TWB
Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

SHAKLEE AS YOUR BUSINESS Pernah tak korang terfikir  nak jadi high class dengan apa yang korang buat?Jujur cakaplah kan,sape j...